Come to me now
現在到我身邊來
And lay your hands over me
用你的雙手緊緊擁抱我
Even if it's a lie
就算這一切都是謊話
Say it will be alright
還是請你告訴我:「一切最後都會無事的」
And I shall believe
而我應該要去堅信


I'm broken in two
我的心被拆成兩半
And I know you're on to me
但我知道你是那樣明瞭我的一切
That I only come home
我只能躲回家
When I'm so all alone
當我感覺到如此孤單無依
But I do believe
但我仍然深信不疑


That not everything is gonna be the way
可是 並不是每一件事都會照你所預期地進行
You think it ought to be
照你覺得應該要的樣子去做

It seems like every time I try to make it right
而每一次我努力都試著去把事情做對
It all comes down on me
卻總是歸結在我身上


Please say honestly you won't give up on me
請誠實地對我說 你不會放棄我
And I shall believe
而我應該要去相信
And I shall believe
我應該要相信


Open the door
打開房門
And show me your face tonight
今晚 讓我看看你的臉龐
I know it's true
我知道一切都是如此真實
No one heals me like you
沒有人可以像你一般完全地治癒我 療我的傷
And you hold the key
你就是我治癒傷痛的唯一的靈藥


Never again
絕對不會有下一次

would I turn away from you
我將不會對你感到厭煩
I'm so heavy tonight
今晚 我感到沉重不堪
But your love is alright
但你的愛是那麼的美好
And I do believe
所以我深信不疑


Please say honestly
請真誠地肯定地各訴我
You won't give up on me
你將不會放棄這樣的一個我

And I shall believe
而我 應該要去相信
I shall believe
我應該要學會相信
And I shall believe
而我將會對你堅定地相信
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Salty 的頭像
    Salty

    Nothing Special.

    Salty 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()